Deltagare blå måndag 26/6

Godkväll!
Jag skulle gått till gymmet idag men satt i soffan och åt popcorn istället.. Mycket mer givande för min själv kände jag. Idag har det verkligen känts som måndag faktiskt. Men hur som, till er!

Först ut är Lottsky som visar ett härligt lack från Lumene! Snyggt!

AnnKicki visar ett lack från Lidl, jag har köpt det men inte testat än. Snyggt!

Kerstin visar en snygg sminkning! Älskar blå eyeliner!

Anna visar ett mjukt snyggt lack från Appeal4. Ett märke jag inte själv äger några av faktiskt, men snyggt är det!

Sist men inte minst, men de har inte lagt till sin länk, så har vi Emma. Hon taggade mig imorse och för en gångs skull minns jag vad jag håller på med haha. Snyggt!



Vad tycker ni om min nya fina mugg? :)

Tack för att ni var med idag, vi ses i veckan med några manikyrer, kanske några sminkningar och två youtube videos. Ta hand om er!

Kommentarer

  1. Vad gulligt att du la till mig fast jag inte fick upp min länk. Tack så mkt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg