Deltagare blå måndag 19/6

Förlåt! Detta skulle kommit upp igår men jag totalt glömde bort att det ens var måndag igår. Stabilt va?

Iaf, först ut som alltid <3 är Lottsky visar ett härligt blått lack från La femme beauty, aldrig hört talas om! Snyggt med glittret också.

AnnKicki bär ett lack från IsaDora som jag aldrig hört talas om. Visste inte att de hade velvet matt! Snyggt ju!

Linda bär H&M Nocturne, ett riktigt snyggt lack!

Kerstin har ett fint IsaDora lack på naglarna, från sommarkollektionen iår. Snyggt!

Malin har ett lack från ILNP, ser riktigt härligt ut!

Marina visar ett lack från Depend, oroa dig inte jag har lyckats missa detta typ! Eller det blåa minns jag (det har visats på blå måndag av deltagare men de andra..) Snyggt iaf!

Sist besöker vi Alexandra som bär ett jättefint lack från Zoya, jag älskar Zoya!

Tack för att ni var med, det betyder lika mycket varje gång. Jag är dålig på att svara på kommentarer men kommer att göra en plan för min fritid snarast så jag hinner med allt jag vill.

Ha en fin tisdag så ses vi imorgon då jag tänker vara med på Karins gröna onsdag!

Kommentarer

Populära inlägg