November 2014

Vilken månad jag har haft!
Började som bekant på ett nytt jobb i mitten på oktober och nu i veckan öppnade butiken som jag jobbar på, det har varit så himla roligt att få vara med om en nyöppning. Jobbar hela veckan ut och några dagar in på nästa för att sen ha en ledig dag och sen kör jag på igen. Men vad gör det när dagarna bara rusar förbi och livet känns sådär bra?

Imorgon ska jag springa Stockholm Tunnel run som är ett unikt lopp på en mil, jag har aldrig sprungit en mil förut, haha, men det här går nog bra! Tänkte väl mest gå faktiskt, får se, är så himla förkyld och trött på grund av jobbet. Men jag vill definitivt genomföra det, jag ska bara jobba några på timmar på morgonen först.

Vi håller ju på att sälja huset, men det går lite sådär. De har upptäckt råttor på vinden som vi måste åtgärda innan vi kan sälja, detta fick vi veta efter att alla bilder till hemnet blivit tagna, så det kändes lite som en käftsmäll. Vi var liksom så himla nära målet, men vi kommer nog dit snart ändå. Ska bli skönt att kunna kolla på lägenheter och flytta, det känns fortfarande inte helt rätt i det här huset. Mycket är ju för att jag vill flytta ihop, inte flytta in. Så det ska bli skönt med en lägenhet som känns som våran.

Går på diet nu också, det går ganska bra. Måste komma ihåg att undvika mjölk bara, men annars går det hur bra som helst. Har gått ner ungefär 4 kilo på två veckor men står nu stilla. Tror att det beror på att jag äter för mycket på mina ätardagar, så det ska jag definitivt tänka på. Har ätardag på lördagar så imorgon blir det skärpning. Men jag gillar kostupplägget jag har köpt och nu kommer jag överens med gröt blandat med proteinpulver också, det tog ett tag att få den formulan att fungera.

Jag kände att jag ville skriva av mig lite och det är lite vad den här bloggen bland annat är till för. Hoppas ni mår bra och har en trevlig helg. Kommer fler manikyrer nästa vecka!




Kommentarer

  1. Kul att det verkas gå framåt på så många plan! Förstår precis vad du menar med skillnaden mellan att flytta in/flytta ihop..det sista är mycket mer speciellt. Och hoppas loppet går bra + krya på dig :)

    SvaraRadera
  2. Gick loppet bra? :) Såg flera på min facebook som sprang det och jag hade då aldrig hört talas om det...haha :)

    Och kroppen mår bra av en ätardag! :) Vet att jag läst om varför men kommer tyvärr inte ihåg, haha! ;) Sen väger muskler mer än fett osv osv..det gamla vanliga du vet ;) Så ta bilder istället för att fokusera på en våg :) Jag har inte gått ner ett gram men syns tydligt på ryggen att jag tappat lite av sommarfettet jag la på mig, opsie ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg