Deltagare Blå måndag v45

Ni var några stycken som var med idag, det glädjer mig!
Jag började som sagt på riktigt på jobbet idag, haft en sjukt bra dag. Första dagen med kostschema också, det rullade på ganska bra det med.

Men nu ska vi besöka er!

Lottsky visar ett lack från Mavala, riktigt mörk och härlig blå färg!

Pamsan bär ett lack från CND. Älskar nyansen på detta!

Karin bär ett lack från Darling Diva, ser sjukt fint ut!

Emelie visar en manikyr med Zoya - Dream. Jag tror jag MÅSTE äga detta!

Kerstin visar ett lack från Depends metallic kollektion, ingenting för mig men nyansen var fin.

Ebba visar också ett Depend lack, men från höstkollektionen. Riktigt läckert och jag tror jag har detta.

Kerstin är också med och visar en sminkning, riktigt snyggt. Var länge sen jag sminkade mig med blått, måste göra det snart igen!

Tack alla för att ni var med på blå måndag!
Kram till er!

Kommentarer

Populära inlägg