Depend 421

Idag är det lördag och jag har inte bloggat sen i måndags.. Jag har bara inte haft tid, vi öppnar snart en ny Willys så jag jobbar för fullt. Huvudet är alldeles fullt av kunskap när jag kommer hem om vi säger så. Men jag älskar det! Kostupplägget går fin fint, ätardag idag och har ätit nygräddat bröd till frukost vilket smakade fantastiskt. Gått ner nästan fyra kg denna vecka så nöjd över det resultatet.

Nu till naglar! Tänkte visa Depend 421, ett rosa lack med blått skimmer i från årets höstkollektion. Tyckte det var fint trots att rosa inte riktigt är min kopp te, däremot kommer det med en liten varning. Det färgade av sig något förfärligt! Jag hade två lager underlack och ändå är mina naglar fortfarande rosa. Tror det är två lager på naglarna.






Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer

  1. Rätt fint lack! Men hade nog kanske önskat att det blå skimret var tydligare på nageln, då hade jag nog övervägt ett köp. Nåja, min plånbok är nog glad att jag inte faller pladask för alla lack jag ser ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg