Blå måndag: H&M - Cream blue

Hej på er!
Först vill jag be om ursäkt att jag inte gjort någon sammanställning från förra veckan men det har bara inte funnits tid. Jag är hemskt ledsen men jag tror denna vecka kommer se likadan ut. Vi har öppning på torsdag och det är massor kvar att göra i butiken (även om det är sjukt kul!).

Idag visar jag ett jelly lack från H&M som heter Cream blue, den såldes i ett två pack. Tycker den är ganska fin, det är tre lager på bilderna. Lite mesig blå färg men ändå fin. Mina bilder däremot är katastrof. Något har skett med kameran, eller så är den lite sur på att det är så grått ute. Känns inte som att solen knappt gått upp de senaste dagarna, och mina händer är så torra.






Tre lager som sagt och förlåt mina torra nagelband och händer!

Kommentarer

  1. Jag gillar färgen, fint när den var lite dämpad sådär. Känner igen det där med torra händer, går åt flera kubikmeter med handkräm om dagen här känns det som... Jag är med idag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg