Grön onsdag: Nubar - Meadow sparkle

Redan onsdag, hjälp vad tiden går fort!

Idag tänker jag visa ett lack jag faktiskt blev lite besviken på, det såg lite mörkare ut på bilder jag tittat på och trodde det skulle vara det perfekta gröna lacket. Men det är lite för ljust för mig, men jag tyckte ändå om det (låter skumt, I know). Det är Nubar - Meadow sparkle. Tror det är tre lager och sen tc.





Det är tyvärr inomhus bilder då mörkret ligger tätt på kvällarna nuförtiden och jag går upp typ fyra på morgonen. 

Hoppas ni haft en bra vecka hittills, jag var ledig igår och då gjorde jag absolut ingenting, riktigt skönt. På fredag ska jag ut med några vänner och i helgen firar jag min syster som fyller år. Och går till graven och tänder ljus såklart. 

För fler vackra gröna manikyrer eller smink gå till Karin.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg