Eotd: Höst med vintage romance

Hej på er!
Jag har som sagt precis börjat på ett nytt jobb vilket tar ganska mycket energi de här dagarna men jag ska försöka bättra mig med bloggandet.

Nu till något roligare! Jag ville sminka mig idag, är ledig och ska bara sitta hemma men det var ett tag sen jag lekte med penslar och färger. Jag tänkte att jag skulle vara lite höstig på ögonen så jag plockade fram Sleek paletten Vintage romance som jag köpte i England förra året jag var där. Jag totalt älskar de mörka färgerna i den här paletten!









Verkligen bildbomb! Jag älskar mitt röda hår måste jag säga, ska se om jag kan färga det i en liten mörkare ton nästa gång.

Jag har använt följande
Ansikte:
Tikei mineral foundation P1
MUS Tribrow
MUS Smog
Kicks baked blush Fashionista

Ögon:
Urban Decay primer potion
Sleek makeup Vintage romance
MUS Smog
MUS Muffin
MUS eyepen Black
MUS cake eyeliner black
IsaDora precision mascara

Läppar:
En tjock läppstiftspenna från Lumene där all text skrapats bort.

Jag är supernöjd över denna sminkning och det kliar i fingrarna att sminka mig mer!
Vad tycker ni?

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

  1. Såååå snygg makeup på en superfin tjej. De läckra glasögonen passar du kanonbra i. :-)

    SvaraRadera
  2. Jätte fint och du passar i den här sminkningen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg