Deltagare blå måndag v43

Ni är inte så många idag tyvärr, tror det beror på United in pink som pågår. Jag hoppas på fler deltagare nästa vecka! Ni andra som halkar in här och läser och kommenterar ändå, gör mig väldigt glad ska ni veta. Kommentarer betyder jättemycket.

AnnKicki visar ett jättefint MaxFactor lack! In och kika, ser ljuvligt ut!

Pamsan passar på att matcha United in pink med blå måndag med en läcker glitter manikyr, in och kika om ni är nyfikna på hur den ser ut matt! Riktigt fint!

Lottsky visar ett fint lack från UNE, läckert tycker jag!

Tack ni som var med och tack ni som är inne och läser :)

Tack kära syster för dina bilder på din sminkning, såg ju jättebra ut! Du får skaffa en riktig kamera så det blir lättare att se detaljer bara ;)

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig! Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg