Nyårsnaglar 2013

Gott nytt år kära läsare!
Jag vill först säga tack till alla er som läser och tar er tid att kommentera, det betyder jättemycket och får mig att vilja fortsätta blogga. Jag hoppas er nyårsafton blev fantastisk för det blev min. Jag jobbade först sen åkte jag till en vän, åt god mat och bara myste hela kvällen och halva natten lång. Utmärkt slut på året, nyktert dessutom. Efter ca fyra timmars sömn åkte jag för att jobba, och det gick hur bra som helst.

Men nu till naglarna för guds skull! Detta är 2013 års nyårsmanikyr och jag är så nöjd. Det är ett lager Gina tricot - Purple nights och över det ett lager China Glaze - Be merry be bright. Jag hade först planer på att bara ha be merry, be bright men efter en nagel så såg det så fel ut, så naket. Så jag tog bort och la Gina Tricot som underkläder. Som sagt, jag är riktigt nöjd, vad säger ni?




Hoppas 2014 blir ett fantastiskt år eller vad säger ni?

Kommentarer

  1. Det blev riktigt snyggt :) Har inte testat mitt China Glaze - Be merry be bright , tror åxå att det är finnas så som du gjort med ett annat lack under.
    Önskar dej en god fortsättning på det nya året !

    SvaraRadera
  2. En jättefin nyårsmanikyr! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Urläckert ju!!!
    Har jag inte sagt det innan så gör jag det nu, Gott Nytt År :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg