Eotd: Romantiskt rosa

När jag bar denna sminkning kände jag för lite lugna färger, även om jag gärna har mörka, kan det ibland vara skönt med något lite mer neutralt. Jag har här använt den rosa och den ljusa skuggan i Idun paletten Kärleksört. Så himla bra och fin palett.

Det rosa på inre och yttre ögonlocket och det ljusa i mitten.







Jag tyckte det blev bra. Vad tycker ni?

Hoppas alla har en god fortsättning! Jag har äntligen börjat jobba på mina avdelningar på jobbet igen, så igår hade jag bröd, idag chark och imorgon bröd igen. Jag måste säga att det känns så himla härligt att vara tillbaka. Fantastisk känsla!

Kommentarer

  1. Det blev sååå fint. Passar dig riktigt bra. Fina Emelie! <3

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Eyelinern blev väldigt bra :)

    SvaraRadera
  3. Så fint, enkelt men snyggt :)
    Kraam <3<3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg