Notd: butterLONDON - Scuppered

Halloj!
Jag har haft en helg fylld av jobb och träning. Idag är jag ledig och självklart är jag förkyld och har ganska ont i halsen. Har ställt in dagens planer och hoppas på att bli frisk snabbt. Har inte tid med detta.

Men nu till naglarna, denna notd är från början av januari. Jag måste erkänna att jag inte alls gillar den bronziga färgen och att de gröna prickarna i var alldeles för få. När jag ser bilderna är det helt okej, men när jag bar det var det ingen wow känsla direkt.

Det är tre lager tror jag, på ett lager av Depend bas och Seche Vite som topplack.






Vad tycker ni om detta? 

Kommentarer

  1. Jag tycker det är vackert, men visst det hade varit ännu vackrare med fler gröna "prickar" i. :-)
    Krya på dig nu vännen! Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden var väldigt fin, men det är inget lack som får mitt hjärta att slå fortare precis...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är jättefint!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg