Notd: CC - Holiday Splendor

Jag är kär igen! Detta lack är så himla fint, detta är definitivt julmanikyren eller vad säger ni?

Tröstshoppade detta på Ica Maxi när jag fått veta att min katt var tvungen att avlivas och jag har för mig att det kostade 69 kr. Egentligen är det mycket billigare att köpa de från USA, men jag bara såg det och kände att jag måste ha det! Köpte ju tre olika stycken glitter lack, har visat er ett redan.

Det är alltså en grön bas (väldigt täckande sådan tror det är tre lager på bilderna) med regnbågsfärgat glitter. Vet inte om man säger så, men det glittrar i alla färger, mina kollegor älskade detta. Jag med för den delen. Vad tycker ni? Visst är det läckert?








Med direkt blixt ser lacket  nästan turkost ut, jag lovar er att det är helt och hållet grönt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg