16 december

Hej på er!
Jag har inte så mycket tid över, det är julhandel och jag jobbar hela tiden i princip. Där emellan kom vi på den briljanta iden att renovera sovrummet.. Vi sover nu i vardagsrummet och allt ska bli klart innan julafton.

Här kommer fyra små bilder. Den första är från en kväll med jobbet, hade super trevligt! Tyvärr tog jag inga bilder på sminket, det var synd för jag lyckades med blå ögonskugga för en gångs skull! Andra bilden är från snökaoset då jag bar mössa :)

Tredje bilden är från Riga, jag ska försöka blogga om de jag köpte där. De hade helt sjuka priser, nagellack var mycket billigare där än i Sverige! Sista bilden är från Lucia, jag hade glitter i håret i kassan, så sött.

Hoppas allt är bra med er :) och att ni tycker det är kul med Karins inlägg.

Ge mig förslag på vad ni vill se i en videoblogg så ska jag försöka få upp en innan jul!

Kommentarer

Populära inlägg