Eotd från 4 dec

Hej på er!
Det var ett tag sen, lusten har verkligen inte infunnit sig tyvärr. Jag tror jag är tillbaka nu. Var hos veterinären igår med Lycka och nu har vi bara två katter kvar. Det känns lite konstigt när man går in i köket och inte hör hennes gulliga läte eller tassar mot golvet. Men jag vet att det var rätt beslut! Åter till eotdn

Jag beställde lite från MUA för några veckor sen, beställde även igår, och dessa tre skuggor köpte jag då bland annat. De är superpigmenterade och sitter som en smäck! Jag gillar de verkligen, och vet ni vad det bästa år? De kostar endast 1 pund, vilket är 11 svenska kronor. Superbilligt!





Lila får verkligen det gröna i mina ögon att ploppa fram, roligt tycker jag!

Jag älskar dessa ögonskuggor och tycker alla ska äga en!
Hoppas ni alla har det bra!
Tack för alla fina kommentarer angående Lycka, de värmde verkligen!

Kommentarer

Populära inlägg