Eotd: Storm

I England köpte jag en Sleek palett, nämligen den som heter Storm. Den har dock inget plastskydd som berättar vad de olika skuggorna heter (jag ska fota och swatcha åt er nåndag snart) så ni får nöja er med bilder på mitt öga.

Jag fullkomligt älskar denna palett och har använt den varje dag sen jag kom hem! Skuggorna glider på som smör och jag ångrar nu att jag inte köpte fler paletter från Sleek när jag ändå var igång.





Ansikte:
Tikei mineral foundation P1
MUS tri brow
MUS blush Sugarpink





Ögon:
MUA eyeprimer
Sleek makeup palett Storm (grå och svart)
HM svart kajal
HM eyeliner solid black
IsaDora Big bold mascara


Som sagt, jag älskar denna palett och önskar jag hade flera! Så om ni får tillfälle köp Sleek produkter, de är hur bra som helst!

Kommentarer

  1. Den ser väldigt fin ut! Har själv aldrig provat något från Sleek, men det ska finnas ett ställe i Malmö som har lite grann, borde nog gå dit och kolla sortimentet!

    SvaraRadera
  2. Ååhh-- sutar så efter att gräva i mina men jag måste fota dem först.. sen jäklar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg