Eotd: Regent

Imorse var det äntligen tillbaka till jobbet efter att ha legat hemma sjuk i två dagar, kände för lite grönt och det blev det. Jag hade inte super lång tid på mig imorse, och jag ser nu att jag borde lagt skuggan lite högre upp och suddat kanten. Den känns så platt nu men ni får se bilder ändå!

På halva locket har jag använt MUS M/S Regent och andra halvan är det MUS M/S A girls best friend.
Bjuder på en ansiktsbild med glasögon och allt, tom håret!



Ansikte:
Lumene face primer
Tikei mineralfoundation
MUS Blush sugarpink
MUS Tri brow color

Ögon:
MUA eyeprimer
MUS M/S Regent
MUS M/S A girls best friend
Ljus skugga från en Loreal palett som highlighter
HM eyeliner pen
IsaDora Precision mascara

Sådär såg jag ut idag, folk på jobbet kommenterade att jag hade fint hår och såg ut att lysa, det gillas! En sa dessutom att jag håller på att försvinna, jag vet att hon överdrev men jag blev glad!

 

Kommentarer

  1. Finfin mejk, och det stämmer verkligen att du är fin i håret!

    Men du, försvinn inte! ;)

    SvaraRadera
  2. Det strålar verkligen om dig! Du ser superfräsch och fin ut! Huden också, jämn och fin!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg