Eotd: Pearl mystic

Halloj!
Igår var jag i stan och träffade en fin vän, passade då på att gå in på Kicks och spendera lite pengar som jag fått i fyra års present av hjärtat. Det blev den nya blåa skuggan som kom nu i höst, Pearl mystic och den perfekta highlight skuggan Muffin.

Så idag var jag ledig, passade på att måla med de nya skuggorna. Hur fina som helst!



Har använt mina nya borstar från Real Technique, de är hur bra som helst! Tycker övergångarna blir smidigare och dessutom gillar jag hur globlinjen blir. Ska använda borstarna mer och komma med ett utlåtande senare!

Om ni gillar blåa skuggor ska ni definitivt spana in denna, den har suttit hela dagen med primer och den är verkligen fin!

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Visst är det skillnad med bra penslar? Jättefin toning!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg