Moonshine mani - Get a room Santas

Hej på er!
Ett indiemärke jag verkligen har fått upp ögonen för den senaste tiden är Moonshine mani. Jag följer henne på youtube och jag gillar verkligen hennes märke. Det här lacket släpptes i en julkollektion och är inspirerad av The office. Jag har aldrig sett the Office då jag fått för mig att det är pinsam humor men lacket är jättefint!







Det är härligt mörkt grönt med guldigt glitter i. Glittret är både litet men även fyrkantiga glitter och jag älskar det. Det var riktigt jobbigt att ta bort då jag hade gelenaglar och glitter och gelenaglar är inte bästa vänner. Men det var så fint så det gjorde ingenting. Det är verkligen ett vinterlack för mig så jag kommer återanvända det i vinter. 

Vad tycker ni? Testat något från märket tidigare?

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg