Fotd: Cool tone med The Vault

Hej på er!
För några veckor sen gjorde jag denna look! Jag fullkomligt älskar den! Den är gjord med Dark Magic paletten från Morphe x Jaclyn Hill The vault collection och läpparna är Nyx lingerie i Embellishment.

Jag älskar det gröna och gråa på ögonen och jag älskar läpparna till! Verkligen ursäkta bildspammet, jag bara älskar det haha. (Egenkär vadå?)













Idag är det alla helgons dag och vi är barnvakter. Vi har varit ute hos mamma och tänt ljus och imorgon ska vi ta med oss världens bästa fyraåring på lekland. Det ska bli skoj! Sen ska vi äta tårta för att fira att hans mamma (min älskade syster) har fyllt år. Nu nattar min make medan jag laddar upp video på youtube, så fort han är klar blir det chips och tv. Hoppas ni har en härlig helg <3

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg