OPI - Coca cola red

Hej på er!
När OPI släppte en kollektion inspirerad av Coca cola för några år sedan var jag tvungen att köpa hela. De har sen dess släppt två extra lack som jag också köpt. Hur som, här är det lacket som är inspirerat av just originalet, Coca cola. Det är ett jättefint rött krämlack som glider på som en dröm. OPI har verkligen bra formula, så bitter över att de kostar alldeles för mycket i Sverige bara. Jag kan ha visat det här lacket på bloggen förut, i så fall är jag ledsen. Men det är fint så det går bra att titta på igen.





Har ni något av lacken från den här kollektionen?

Jag har börjat kolla igenom min kollektion och börjat använda gamla lack igen, jag vill så gärna att de ska få mer än en användning. Jag har tom bestämt mig för att ha köpstopp på nagellack från januari till juni. Det är inte rimligt att äga såhär många..

Kommentarer

Populära inlägg