Notd: Pahlish - Still alive

Det här lacket har jag visat tidigare men då det är ett av mina första indielack så tänker jag visa det igen. Dessutom är de nya bilderna finare än de gamla..

Det här är alltså ett av mina första lack köp från indieshoppar, inköpt för ca fem år sedan. Elin hade det här lacket och jag fick låna det en gång och jag blev helt kär. Jag tror det var så grönt att det tog över mitt hjärta helt. Det är liksom den bästa gröna nyansen, innehåller glitter och verkligen glänser på naglarna.






Vad tycker ni? Pahlish är en av mina favoritmärken!
Hoppas ni har haft en bra vecka, min har varit sådär. Det händer en del i mitt privatliv nu som tynger mig men en sak jag ser fram emot är att jag ska testa att börja spela fotboll igen. Inte spelat på säkert 12 år men ska testa på tisdag! Ha en trevlig helg <3

Kommentarer

Populära inlägg