Deltagare blå måndag 10 september

Godmorgon!
Igår kväll mådde jag inte så bra, lite förkyld men framför allt så ont i magen. Orkade inte göra någonting vettigt utan jag satt och kollade på One tree hill efter jobbet och thats it typ.

Så jag skriver detta på morgonen innan jobbet istället! Hoppas det är okej. Jag vet som sagt inte om Blå måndag får vara kvar nästa år, jag ska se om det blir något liv i det.

Först ut igår var Malin som visade Superchic laquer, så himla himla snyggt!

Lottsky förlänger sommaren med Orly och lite blommor, snyggt!

Alexandra visar en skittle, riktigt snyggt! Måste säga att de där flakiesarna ser underbara ut!

Det var allt för idag!

Jag postade ju en del när jag var på semester och planen är att fortsätta med det även nu, jag har en del manikyrer som ligger och väntar på publicering <3 Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Populära inlägg