China glaze - Treble maker

Hej!
Hoppas allt är bra med er!
Idag tänkte jag visa ett supergrönt lack från China glaze, det är nästan ett neon lack så kameran har lite svårt att plocka upp färgen, men det är riktigt fint!





Det är två härliga lager på bilderna. Jag råkade slå i lillfingret medan det torkade så det får ni leva med. Älskar den här typen av lack på sommaren. Iår har jag verkligen gått igenom en del av mina äldre lack och använt en gång till. Kan ibland bli lite sur på mig själv att jag har så många lack som bara står. Mitt syfte är ju att iaf använda alla lack två gånger om inte en. Jag kommer nog göra en liten rensning men framför allt en omorganisation. Idag är lacken organiserade efter märke men funderar på att ändra efter årstid istället. Hur har ni era lack?

Vad tycker ni om neoner? Nu börjar det ju bli höst (detta inlägg skrev i juli) och jag längtar efter alla murriga färger, lite glitter och sånt!

Kommentarer

  1. Superfint - gröna neoner är en favorit. =) Jag började ambitiöst med att sortera efter färg men nu är saker och ting mest huller om buller tror jag. Det får bli lite mer - jag öppnar en låda och ser vad jag har där... =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg