Deltagare blå måndag

Godmorgon!
Detta inlägg skulle upp igår men jag la mig i sängen innan 22 i hopp om att få somna tidigt då jag knappt sov igår. Det gick ganska bra, känner mig såklart trött idag men har fått sova. Vaknade dock med ont i halsen..

Men nu till er! Jag vet att jag har sett fler manikyrer med blått på facebook men eftersom de inte lagt till sin länk är de inte med här.

Först ut idag är Karin som visar årets första sminkning i temat! Riktigt snyggt, tror jag ska lägga upp smink nästa vecka istället för naglar.

Linda är som vanligt med via Instagram, ni vet väl att det funkar? Hon visar ursnygga naglar med lack från Bow polish!

Ingegerd visar ursnygga Tiffany case från OPI! Jag fick det av en tjej i julklapp så det kommer också att visas här, supersnyggt!

Tack för att ni var med på årets första blå måndag, vi visar självklart blått på måndag igen!

Ha en fin tisdag och kika gärna in mitt inlägg om mina favorit rouge om ni inte redan gjort det.

Kommentarer

Populära inlägg