Blå måndag: H&M - Peacock

Godmorgon och välkomna till årets första blå måndag!
Jag hoppas ni har haft en bra jul och nyår och en bra start på 2018. Jag har som ni säkert märkt börjat blogga mer! Jag tänkte att jag skulle ägna mer tid åt bloggen iår, får se hur det löftet går.

Idag tänkte jag visa ett rea fynd från H&M. Detta är ett jättefint krämlack som täckte på två lager. Jag älskar penseln på H&Ms lack måste jag säga, den är superbred men lätt att måla med. Och formulan är helt fantastisk, jag tycker dessa lack helt klart är värt sitt pris, just detta hittade jag ju på rea för 30:- men ändå. Har en del lack från H&M och alla är lika bra!





Lacket är blött på bilderna då jag endast swatchade det denna gång. Helt utan topplack alltså, men kolla in glossigheten! Jag älskar den här typen av blå och jag kommer att bära den som en full manikyr i vår, definitivt!

Jag hoppas ni är med idag och visar blått, lägg gärna till er länk. Det är första gången jag fixar med inlinkzen själv, så ha tålamod om det inte skulle fungera!

Kommentarer

  1. Snyggt lack en perfekt jag vill ha vår nu färg tycker jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg