Deltagare blå måndag 25 september

Godkväll!
Vet ni idag har varit en sån där dag som borde gått över fortare. Jag vaknade jättetrött pga superkonstiga drömmar imorse, jag har mått illa och haft mensvärk i princip hela dagen och jag kan knappt forma meningar idag haha. Jag gick inte till gymmet pga orkar inte och jag har inte veckohandlat. Istället hämtade jag ut det jag handlat på nätet på Willys, så smart! Men noll energi verkligen. Men det går nog över om några dagar, nu ska jag istället kika in hos er!

Först besöker vi Lottsky som visar ett fint lack från Nordic Cap. Är det någon som fortfarande köper dessa? Jag tror jag har typ alla färger i min samling :D

Linda bär ett så himla fint lack från Native War paints <3 Jag har inga av det märket men blir definitivt nyfiken nu.

Malin visar ett märke jag aldrig hört talas om.. Riktigt snyggt!

Emma bär ett ganska häftigt lack från IsaDora, sådär blågrönt!

Anna visar en riktigt fin nailart! Jag önskar jag hade orken och viljan att hålla på med nailart.

Marina har H&M lack på sig, ett blått och ett lila, riktigt snyggt faktiskt. Jag gillar deras formula!

Kerstin har ett nytt lack från en ny Depend kollektion som ser riktigt härlig ut! Snyggt!


Tack för att ni var med <3 Nu ska jag ta en tablett mot mensvärken och strax krypa ner i sängen.

Kommentarer

Populära inlägg