Deltagare blå måndag 18 september

Godkväll!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag. Efter jobbet åkte jag hem, latade mig en stund och sen stack jag till gymmet för att cykla. Så jobbigt men så välbehövligt!

Nu ska jag titta in er hos er, vad kul med så många kommentarer!

Först ut är Emma med en ursnygg sminkning!

Malin bär ett superfint lack från Maybelline!

Lottsky visar döskalle lack, länge sen jag använde mina!

Linda har ett lack från MsSparkle och jag är kär. Riktigt kär! Sluta ha så fina naglar Linda :P

Marina är cool och har blåa läppar! Och även snygg eyeliner, jag älskar blåa eyeliners!

Kerstin visar ett lack från Depend från höstkollektionen, tycker det påminner om ett gammalt lack de har.. Men snyggt!


Tack så mycket att ni var med idag och jag hoppas på lika många om inte fler nästa måndag! Ni verkade gilla att jag visade smink så det ska jag försöka få in lite oftare. Godnatt och tack för mig.

Kommentarer

Populära inlägg