Deltagare blå måndag 6/2

Nu har det äntligen blivit dags att kika in hos er! Jag är så himla trött, har tränat två pass efter jobbet och nu sitter jag och degar i soffan medan vi tittar på Criminal minds.

Sminkan är först ut med smink! Så vackert!

Lottsky visar ett jättefint IsaDora lack! Jag äger det, kanske burit det två gånger eller så. Men det är fint!

Ingegerd visar ett jättefint Essie lack som jag aldrig sett förut faktiskt.

Anna visar riktigt fin nailart!

Karin bär ett jättefint Lacqua lack, verkar så intressant formula.

Helena bär ett lack från Nine zero lacquer, så fin blå nyans!

Linda visar ett riktigt snyggt lack från ILNP. Dina naglar Linda <3

Kerstin visar ett lack från OPIs vår kollektion. Jag är så sugen på många av lacken från den kollektionen!

Alexandra visar fin nailart!

Tack alla som var med! Det är så kul att se att ni är med och det är roligt att göra samlingsinlägg. Jag längtar bara till solen som gärna får titta fram snart så jag kan fota snyggt igen.

Nu ska jag sova, så himla trött!

Kommentarer

Populära inlägg