Blå måndag: China Glaze -DJ blue my mind

Godmorgon!
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag. Varit barnvakt till världens finaste unge <3

Idag tänkte jag visa er ett fint lack från China Glaze. Det var ganska rinnigt att måla med så därför blev det extra slarvigt. Täckte på två lager och torkade snabbt. 



En riktigt vår färg tycker jag! Ni får ursäkta det dåliga ljuset, de är tagna med mobilen på kvällen. Nu börjar det bli ljust ute igen och jag har köpt lampor till min lightbox som jag ska försöka installera i helgen så det kanske blir bättre på den fronten.

Jag hoppas ni är med idag! Lägg gärna till er länk innan 21 så kommer jag och kikar! Massor med kramar

Kommentarer

  1. så snyggt!!är också med idag med ett china glaze!=)ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Härlig färg! Lät som en mysig helg:) själv har jag tagit det rätt lugnt, var lite hängig igår så det blev en riktig soffdag med Babs.

    SvaraRadera
  3. Fin färg, passar så bra nu när ljuset återvänder. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg