Deltagare blå måndag 27/2

Hej på er!
Dagen har gått i rasande fart, jag har jobbat över lite för kollegan är sjuk. Har hållit på en del med ekonomi, jag gillar det men det kan ibland bli lite långtråkigt. Men jag älskar verkligen mitt jobb!

Nu tänkte jag att vi skulle kika in hos er! Medan vi tittar på Skin Wars, ett program om kroppsmålning, skitcoolt!

Lottsky är först ut med ett lack från Gina Tricot. Snyggt!

Ingegerd visar ett jättefint lack från Ciate.

Karin visar ett superfint och vårigt lack från Depend, snyggt!

Linda visar ett lack jag aldrig hört talas om! Riktigt snyggt, och du har så fina naglar Linda!

Sist men absolut inte minst har vi Kerstin som visar ett jättefint lack från Idun.

Tack för att ni var med! Jag har fått något i ögat, det gör lite ont och är lite irriterat. Jag tror jag håller på att bli tokig, får inte bort det! Nu ska jag snart sova för imorgon väntar lite mer övertid. Jag vet redan nu vad jag ska göra med de extra pengarna..

Ha en fin kväll <3

Kommentarer

Populära inlägg