Deltagare blå måndag 7/3

Halloj!
Denna skulle kommit upp i gårkväll men då somnade jag tidigt. Och idag har jag jobbat extra på nya jobbet, åh jag älskar mitt nya jobb! Skolan däremot går sådär, har prov på torsdag men har knappt pluggat. Jag tycker det är roligare att jobba..

Men nu ska vi kika in hos er!

Först ut var Lottsky som visar ett snyggt holo från China Glaze! Riktigt snyggt!

Underbara Karin visar ett snyggt lack från Kicks, inte sett förr! Kanske ska kika in lackutbudet hos Kicks!

AnnKicki visar ett märke jag aldrig hört talas om. Riktigt fin blå nyans!

Emelie visar ett riktigt vårigt lack från Color Club! Känns riktigt vårigt, in och kika!

Hos Marina hittar vi ett riktigt snyggt lack från H&M. Tycker de levererar på deras skönhetsavdelning rent allmänt, måste nog köpa fler själv!

Och sist men inte minst så har vi Kerstin som visar ett lack från Depends vårkollektion (tror jag det kommer från). Riktigt snygg vår nyans!


Tack alla som var med, ser fram emot nästa måndag redan nu!
Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg