Deltagare blå måndag 21/3

Lite sent men nu ska jag kika in hos er!
Ikväll har jag firat två år med sambon, vi gick ut och käkade middag. Men det var inte alls gott tyvärr, men kvällen slutade fint ändå. Vi fick hem bröllopsinbjudningarna idag så vi har fixat med adresser och dylikt! Så spännande!

Men nu kollar vi in hos er :)

AnnKicki visar ett läckert lack från Kiko. Jag älskar verkligen deras formula, iaf på deras skimmer färger!

Lottsky visar ett lack från Apolosophy! Har faktiskt inget lack av detta märke, men det är fint!

Emma visar ett lack från Revlon, jag tror jag har det också! Svaga duokroma skiftningar! Snyggt!

Pamsan visar en snygg glitter manikyr med lack från bland annat La-Splash! Tyckte det blev riktigt fint :)

Anne på Nailtastic visar ett läckert lack från Essie och funderar över att det idag räknas som ganska sofistikerat lack. Annat var det förut! Jag har hört att grönt inte alls var vanligt förr tillexempel.

Kerstin visar ett lack från Depend. Jag är inte alls så sugen på Depend längre, fast jag har ganska många. Det är fint men det är liksom inte wow, tycker de är ganska dyra också.

Marina visar ett fint glitterlack från China Glaze. Jag har det här men det står oanvänt hos mig tyvärr.


Det var allt för denna gång, ni visar riktigt fina lack! Jag ska försöka måla en massa under påsk, känner mig riktigt inspirerad till både blått och påskmanikyr :)
Ha en fin vecka om vi inte hörs!

Kommentarer

Populära inlägg