Eotd: Brunt, brunt och brunt

Jag älskar bruna sminkningar! Så himla lätta att göra och att bära! På dagen kan det enkelt se lätt och naturligt ut och till kvällen kan en festa till det med lite svart kajal och ett annat läppstift bara. Så himla fint!

Jag har många bra bruna paletter i min samling och denna är några år gammal nu, men älskar den för det. Den kommer från märket Make up academy som är ett budgetmärke från England och kostar fyra pund på deras sida. Just denna heter Heaven and earth och jag har använt den till många fina sminkningar. Denna gång valde jag att ha lite lila läppar med ett ursnyggt läppglans från Urban Decay som jag köpt i USA. Vad tycker ni, är det något ni skulle bära till vardags?







Ser att jag har all anledning till att vara nöjd med brynen ser jag, hehe.

Är det något speciellt ni vill se på bloggen framöver? Några speciella sminkningar kanske?

Ha en härlig helg nu!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg