Deltagare blå måndag v1

Halloj!
Jag gick visst och la mig väldigt tidigt igår och hann inte göra detta inlägg innan. Jag är fortfarande ganska trött eftersom jag inte kan sova ordentligt. Den inre stressen är mycket bättre men inte helt över än. Jag har varit ledig i tre dagar nu, ska jobba igen imorgon så kommer jag nog somna ordentligt.

Men nu till er! Roligt att se att 3 personer ändå lyckades vara med.

Först ut var Lottsky som visar ett läckert IsaDora lack, mörkt är alltid fint! Tack för dina peppande ord <3

Pamsan visar ett döläckert lack från A-England. Jag bara känner att jag måste äga fler av det här märket!

Emelie på Nails and all that jazz visar ett fint China Glaze lack. Jag håller med dig om skimret, jag blev också lite besviken när jag bar mitt exemplar.

Det var alla! Tack så hemskt mycket, nu kickar vi igång lackåret med blåa måndagar och gröna onsdagar hos finaste Karin <3

Kommentarer

Populära inlägg