Eotd: Viva la Diva - Nudie

Hej hopp!
Tisdag idag och jag har jobbat tidigt, haft en riktigt bra dag faktiskt. Gått bra att jobba och det var ett bra samtal jag hade efter jobbet om vi säger så!

Denna sminkning är från i juli och jag har tyvärr ingen helansikte bild, ni får nöja er med ögonen. Jag har använt Viva la Diva Nudie paletten, jag tycker verkligen om den! Med en primer under så sitter skuggorna som berget och den svarta i denna palett är verkligen svart! Jag älskar vilka kombinationer en kan få med denna palett. Jag mins inte vad den kostade men den var inte dyr direkt så in och handla med er, min är köpt på Åhlens!







Om ni skulle vilja bära upp detta på dagen och sen även på kvällen är det jättefint att addera svart eyeliner på vattenlinjen.


Kommentarer

  1. Väldigt fint! Stod och fingrade lite på den här på Åhlens häromdagen men blev inget köp då jag har en massa liknande paletter, men den ser väldigt fin ut!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg