Eotd med Sleek - Storm

Halloj!
Idag tänkte jag visa en eotd från arkivet, från juli. Jag har använt Sleek - Storm paletten, älskar den! Har för mig att det var en väldigt regnig dag och att det var allmänt grått ute, därav den gråa sminkningen!






Vad tycker ni, visst passar det in även på hösten? Jag har utöver Sleek paletten använt Tikei som bas i ansiktet och på brynen har jag ABH - Dipbrow pomade i färgen Auburn. Minns inte vad för rouge tyvärr.

Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag. Jobbar de två kommande helgerna så jag har försökt att ta tillvara på min fritid denna helg. Idag kom syster med A över en liten stund, och det värmer alltid i hjärtat <3 

Imorgon ses vi på blå måndag!

Kommentarer

  1. Kanon snyggt! Storm är en väldigt användbar palett, glad att jag har den :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg