La girls - Electric coral

Jag har kommit fram till att jag älskar orangea lack. De är ju helt fantastiska! Mitt absoluta favorit är China Glaze - Riveting men detta kommer nära.

Detta lack har jag fått låna av Elin :) Jag har bestämt att jag ska försöka att inte köpa lack de sista två månaderna av detta år så det är perfekt att ha vänner man kan låna av.

Det är tre lager på bilderna och seche över. Det är fantastiskt vackert, torkade som en dröm och verkligen livade upp naglarna.

Vad säger ni, något ni vill äga?










Ringen kommer från Primark i Sutton, älskar den. Ser fram emot att använda den nu när jag kan lämna lägenheten igen. Ha en fantastisk lördag mina vänner. Jag ska tända ljus hos mamma ikväll och fascineras av att hela kyrkogården lyser på alla helgons dag.

Kommentarer

  1. Orange är en så uppiggande och bra färg! Detta var jättefint :)

    SvaraRadera
  2. Urtjusigt!! O japp detta skulle jag gärna ha :)

    SvaraRadera
  3. Otroligt snyggt!!! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken Emelie-ring :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg