Blå måndag: Teal Dimension

Tjoho det är måndag!
Jag är dock halvt slutkörd efter promenaden i stan i lördags så jag är väldigt täppt i näsan samt ont i halsen. Tur att jag fick sova ut idag, börjar inte jobba förrän kl 15. Den här sjukdomen håller verkligen sig kvar i ett järngrepp, känns aldrig som att det släpper.

Nu ska ni få se på en skönhet men där bilderna inte alls blev så himla bra. Detta är LA - girls Holographic Teal dimension, som jag lånat av Elin och det är sådär underbart teal färgat med holografiskt glitter i. Jag känner rent spontant att jag måste äga detta lack.. Tror det är tre lager på bilderna och sen seche vite ovanpå det såklart.





Titta in hos Tove för flera härliga blåa manikyrer!


Kommentarer

  1. Snyggt! Man kanske borde spana in det där märket lite mer än vad man gjort, känns det som. :)

    SvaraRadera
  2. Underbar färg. Har inte ett enda av dessa lack, får kolla lite på det.
    Ta det lugnt med kroppen!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser jätte snyggt ut, gillar Teal färger

    SvaraRadera
  4. Mer än snyggt!!
    Äter du Dvitamin? Kanske skulle va bra o stötta upp immunförsvaret med.....kram <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg