Blå måndag: Blue years eve

Jag vet att klockan snart är halv ett på natten men jag kom precis hem och har inte varit hemma på hela dagen. Därav den sena blå måndagen hos MrsData, men jag tänker banne mig vara med! Jag har jobbat hela dagen sen mötte jag upp en gammal kollega, min underbara vän Dan, för middag och några cider. Haft en toppen dag faktiskt. Imorn är jag ledig och ska storstäda.. Kul va?

Åter till något roligt, detta är China Glaze - Blue years eve, tre lager på nageln. Jag såg detta hos FruVesa har jag för mig, att det kan ha varit hennes favorit blåa lack och blev kär. Klickade hem denna som en julklapp från sambon. Tre lager som sagt, som vanligt SB och SV. Jag tycker det är riktigt fint, det liksom lyser, helt klart en av mina finaste blåa!








Kommentarer

Populära inlägg