25 år!

Idag fyller jag 25 år! Igår firade jag med vänner och familj här hemma med massor med smörgåstårta samt annan tårta! Gudomligt gott och super trevligt.

Igår morse åkte jag in till hökarängen för att möta upp mina systrar för att tatuera oss, Sara bor i England så har inte sett henne sen i augusti. Vi gjorde alla en likadan tatuering och på samma ställe, jag är väldigt nöjd. Gjorde inte så ont som jag trodde och nu håller den på att läka. Den svider lite nu men det är inte så farligt alls.

Fått väldigt fina presenter också!
Nu ska ja strax sova, fått för lite sömn.

Kommentarer

  1. Grattis på födelsedagen!/Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!! Fina tatueringar också, önskar jag hade systrar...

    SvaraRadera
  3. Hur har jag kunnat missa detta?! Grattis i efterskott! Vad kul med alla systrarna samlade :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg