Deltagare blå måndag 6/3

Detta inlägg borde kommit upp igår men jag var iväg och käkade middag i stan och kom hem sent. Så ni får ett inlägg nu istället!

Först ut har vi Lottsky visar ett fint Depend lack! Krya på dig vännen!

Ingegerd visar ett jättefint lack från Gloss´n´Sparkle! Liknar ett lack jag har som jag nu inte minns märket på..

Hanna visar så fin manikyr med nailart. Jag önskar jag kunde stämpla!

Linda bär ett duokromt lack som ser fantastiskt fint ut!

Sist men absolut inte minst har vi Kerstin som visar nyheter från OPI. Snyggt!

Tack alla som var med på blå måndag denna vecka <3

Nu är ju snart ljuset tillbaka igen vilket gör att jag kommer ha fler manikyrer och fler sminkningar att visa. Jag har även börjat samla på tomma produkter som jag tänkte börja visa.

Tills nästa gång vi hörs, puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg