Deltagare blå måndag 20/3

Hej på er!
Jag borde skrivit detta igår kväll men ibland kommer verkligen livet emellan!

Men nu tänkte jag kika in hos er:

Ingegerd visar ett fint Essie lack, jag gillar det guldiga skimret.

Karin visar ett härligt lack från Depend, jag gillar färgen men är osäker på finishen..

Lottsky bär ett fint lack från Cirque med härligt skimmer i.

Linda visar ett fint OPI lack, ser somrigt ut!

Kerstin bär en härlig blå eyeliner, jag älskar färgade kajalpennor!

Tack för att ni var med på denna blå måndag, vi ses igen nästa måndag med fler bidrag!

Ha en fortsatt trevlig vecka, jag ska försöka blogga lite i veckan. Annars händer inte så himla mycket, på torsdag ska jag gå på bio och se Rammstein ( <3 !!!) och på lördag ska jag springa Stockholm Citybanans tunnelrun.


Kommentarer

Populära inlägg