Deltagare blå måndag 13/3

Godkväll!
Vilken natt jag hade, blev typ magsjuk och har varit hemma från jobbet idag. Blir hemma imorgon med för säkerhetsskull, mår dock lite bättre. Så har jag börjat få ont i halsen och känner mig förkyld. Vad är det för fel på min kropp?!

Men nu tänkte jag kika in hos er! :)

Lottsky visar ett intressant glitterlack, aldrig hört talas om! Lycka till på nya jobbet <3

AnnKicki visar en blå och en grå manikyr. Jag tycker det klassar in på blå måndag!

Anna visar ett riktigt fint hololack! Älskar holo när sommaren kommer!

Karin visar ett fint vårlack från Depends senaste kollektion, fint!

Malin visar ett pixiedust lack från Zoya som ser så himla fint ut!

Emma visar ett fint blått lack med stämpling på, snyggt!

Kerstin visar också ett lack från Depends vårkollektion, snyggt!

Linda jag har fan en crush på dina naglar <3 Linda visar Tonic polish. Spontant vill jag shoppa, så snyggt!

Vad många ni var som var med idag, det gjorde mig riktigt glad! Jag hoppas jag frisknar till snart så jag kan visa lite nya sminkningar i veckan. Hoppas ni mår bra <3

Kommentarer

Populära inlägg