Deltagare blå måndag 14/5

Godkväll!
Det visade sig att min dag på jobbet skulle bli mer kaos än vad jag tänkt. Men efter jobbet försökte jag träna, det gick sådär. Har ätit för mycket kolhydrater den senaste veckan och det märks verkligen när jag försöker springa mina intervaller.

Men nu till något roligare, nämligen ni som var med på dagens blå måndag!

Linda är först ut med ett jättefint lack från NCLA. Sådär mörkt och härligt, snyggt!

Lottsky visar ett OPI lack jag aldrig sett förr, riktigt glittrigt och fint!

Alexandra bär ett snyggt ljust lack med en mörkare glittrigare accent nagel. Jag gillade verkligen denna kombo!

Det var alla för denna gång, tack för att ni var med!
Nästa vecka tar vi ledigt för jag kommer att befinna mig i Sutton i England med min syster för att hälsa på min andra syster!

Men jag har gjort jättemånga inlägg med nagellack som ligger och väntar så planen är att publicera minst två inlägg till denna vecka.

Godnatt på er!

Kommentarer

Populära inlägg