Blå måndag: Moon shine mani - Ravenclaw wit and learning

Godmorgon och välkomna tillbaka till en blå måndag, visst har ni saknat mig? ;)
Jag var ju i London förra veckan, hade det superbra! Men nu är jag alltså tillbaka.

Idag tänker jag visa er ett av de snyggaste lacken jag burit på länge! Som titeln avslöjar så är det ett av mina favorit indiemärken som gjort en Harry Potter kollektion med fyra lack (alla husen) och detta är alltså det blåa! Jag älskar det! Jag har så många Harry Potter lack nu hörni och jag har beställt lite fler från Glam Polish! Jag ska göra ett inlägg med indieshoppar, den kommer i veckan.

Det är ljusblått med guldiga glitter i samt blåa glitter i! Det var lätt att applicera, torkade fort och trots att jag har väldigt långa naglar räckte det med två lager!







Ni ser ju flaskbilderna hur fint det är!?

Nu ska jag testa de andra tre också, rött, grönt och gult! Men jag älskade detta. Idag när ni läser detta ska jag tillbaka till Elin och fixa utväxten på mina naglar och kanske göra dem lite kortare. De är nästan för långa för tillfället.

Jag hoppas ni är med idag och visar blått, jag kikar in hos er som vanligt ikväll!



Kommentarer

  1. Välkommen tillbaka, hoppas du hade en riktigt bra resa! :) Superfint lack! Är själv ingen Harry Potter-fan trots att jag läst fantasy i sådär 45 år men alla kan ju inte gilla allt. :)

    SvaraRadera
  2. Urfint lack! Och SÅ härligt det låter med London :) Jag är minsann med idag, kryss i taket!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg