Varit borta!

Hej på er!
Det var ingen blå måndag i måndags, även om några av er hörde av er och var med. Förlåt att jag inte sagt till.. Jag har varit i Spanien med jobbet på en konferens resa, som för övrigt var hur kul som helst, och inte haft tid med bloggen.

Kom hem natten till tisdag och har i princip sen dess legat i sängen och varit tok förkyld med feber. Nu först som jag orkar sitta upp längre stunder. Är hemma från jobbet idag men får se hur jag gör imorgon. Är piggare men fortfarande riktigt förkyld.

Spanien som sagt, vi var i Torrevieja och bodde på fyrstjärnigt hotell. Hade två dagar med arbete och resten fick vi gör vad vi ville. Jag shoppade typ 15 stycken nagellack som jag längtar efter att få testa. Köpte även tre rouge och en highlighter samt lite läppisar, smink och nagellack gör mig verkligen glad!

Jag hoppas ni har haft en bra vecka och helg, jag är tillbaka på måndag med blå måndag!

Soluppgången från balkongen på hotellet.


Kommentarer

Populära inlägg