Deltagare blå måndag 23 april

Godkväll!
Idag har jag färgat håret hos min frisör. Det är andra gången, första gången var inför bröllopet, och nu ville jag ha något annorlunda. Så det är mörkt rött i botten som går ut i en ljus jordgubbsblond bayalage typ. Är riktigt nöjd med färgen!

Men nu till er! Vad roligt att se besökantalet gå upp och kommentarerna likaså, vad glad jag blir!

Först ut idag har vi Lottsky som visar inte ett utan tre snygga blåa lack på sin blogg. Tjusigt!

Linda bär en av mina favoritnyanser när det kommer till blått, detta kommer från Tonic. Så himla vackert!

Emma bär ett Depend lack som hon stämplat guldrosor på. Så himla snyggt!

Det var alla som var med idag, tack! Jag lägger upp en bild på mitt hår när jag fått styla det själv, frisören lyckas alltid få mig att se ut som en pudelrockare haha.

Ha en fortsatt trevlig dag <3

Kommentarer

Populära inlägg