Lush

Hej alla fina!
Idag är det lördag den 1 april och jag har hunnit med en del. Jag gick till gymmet imorse, rev av ett benpass (så skönt), sen duschade jag och vi stack ut och käkade lunch. Sen handlade vi middag och när vi kom hem fick jag världens ryck och började storstäda. Så skönt när lägenheten är fin!

Jag la upp den här bilden på instagram för några månader sedan men tänkte dela med mig till er också. Det är en beställning på Lush som jag gjorde när de hade rea.



Två badbomber, två hårda tvålar, en wand som gör det bubbligt i badet, en julgrej i form av en kon och en björn. Jag har använt båda badbomberna, den rosa jultomten luktar julskum i princip och äpplet har en fräsh doft av äpple (surprise!). Wanden gjorde så att badet blev riktigt bubbligt och luktade som deras juldoft Snow Fairy. Den går att använda flera gånger, man bara håller den under den rinnande kranen. Jag har sparat den i sin plast så jag kan använda den igen. Den vita hårdtvålen ligger på handfatet just nu, har en ganska söt doft.

Jag gillar Lush, mycket för att många av deras saker luktar så himla gott. Deras produkter torkar heller inte ut min kropp till skillnad från tex The body shop som gör just det.

Vad tycker ni om Lush? Jag har en hel del grejer därifrån just nu faktiskt!

Kommentarer

Populära inlägg