Deltagare blå måndag 27/3

Hallå!
Jag hann inte riktigt med igår men nu kommer sammanställningen på de som var med på blå måndag! Kul att se att ni var några stycken som var med igår.

Annkicki visar också A-England, ett jättefint lack! Jag tror jag köpte det här häromdagen faktiskt..

Ingegerd visar ett sugarcrush lack från IsaDora, riktigt läckert!

Linda bär ILNP. Så jävla snyggt <3

Vandrargenomfärger visar ett lack från TooFancy. Ser riktigt fint ut!

Lottsky visar ett engelskt budgetmärke, snyggt!

Kerstin visar ett lack från OPIs vårkollektion, snyggt!

Tack för att ni var med, det gör mig så glad när måndagen närmar sig. Att veta att ni vill delta! Jag bloggar inte särskilt mycket annars men har som sagt planer på att börja med youtube och hoppas det kommer gå smooth.

Tills vi hörs igen, puss och kram!

Kommentarer

Populära inlägg